Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมาหะมะ ลาเต๊ะen_US
dc.date2546en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:29:08Z-
dc.date.available2010-05-06T05:29:08Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2243-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (การประถมศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546en_US
dc.format250 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการสอน ยะลาen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)en_US
dc.subjectการใช้ประโยชน์จากห้องเรียนen_US
dc.titleผลของการใช้เทคนิคการจัดการห้องเรียนประกอบการสอนโจทย์ปัญหาที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์และพฤติกรรมทางสังคมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ในจังหวัดยะลาen_US
dc.title.alternativeEffects of using classroom management techniques in problem-solving instruction on mathematics achievement and social behavior of prathomsuksa two students in Changwat Yalaen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ (การประถมศึกษา)en_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
233070.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.