Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/1496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJureeporn Malelohiden_US
dc.date2006en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T04:50:24Z-
dc.date.available2010-05-06T04:50:24Z-
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/1496-
dc.descriptionThesis (M.A., Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2006en_US
dc.formatxiii, 100 leavesen_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectQuestioning Thailanden_US
dc.subjectEducation, Primary Thailanden_US
dc.subjectReading (Primary) Thailanden_US
dc.subjectReading (Primary) Thailanden_US
dc.subjectReading comprehension Thailanden_US
dc.titleThe effects of using pre-, while-, and post-reading questioning strategies on reading comprehension of prathomsuksa 6 students at Pattani municipality school 4en_US
dc.title.alternativeผลของการใช้กลยุทธ์การตั้งคำถามก่อน ระหว่างและหลังการอ่านต่อการอ่านเพื่อความเข้าใจของนักเรียนชั้นประถม 6 โรงเรียนเทศบาล 4 จังหวัดปัตตานีen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentPrince of Songkla University Faculty of Liberal Arts (Applied Linguistics)en_US
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
274580_app.pdf193.7 kBAdobe PDFView/Open
274580_bibli.pdf92.35 kBAdobe PDFView/Open
274580_ch5.pdf99.8 kBAdobe PDFView/Open
274580_ch4.pdf151.42 kBAdobe PDFView/Open
274580_ch3.pdf105.87 kBAdobe PDFView/Open
274580_ch2.pdf141.97 kBAdobe PDFView/Open
274580_ch1.pdf102.33 kBAdobe PDFView/Open
274580_con.pdf87 kBAdobe PDFView/Open
274580_ab.pdf122.51 kBAdobe PDFView/Open
274580_ti.pdf40.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.