Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/18159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมูนีราห์ ยามิรูเด็ง-
dc.contributor.authorบดินทร์ แวลาเตะ-
dc.contributor.authorมูฮัมหมัดรอฟgอี มูซอ-
dc.contributor.authorพะเยาว์ ละกะเต็-
dc.contributor.authorนุรซาร์ฮิดาห์ อุเซ็ง-
dc.date.accessioned2023-05-15T09:24:25Z-
dc.date.available2023-05-15T09:24:25Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/18159-
dc.identifier.urihttps://tnrr.nriis.go.th/#/services/research-report/detail/305215-
dc.description.abstractThis research aimed to study the system and integratin of educational management in a multicultural society of public high schools in Malasia, Indonesia and Brunei Darussalam in order to seek ways how to integrate education system in a multicultural society located in the Thailand's deep south.en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการศึกษาขั้นมัธยมen_US
dc.subjectพหุนิยมทางวัฒนธรรมen_US
dc.titleโครงการ การพัฒนารูปแบบของการบูรณาการในการจัดการศึกษาระดับมัธยมศึกษาในสังคมพหุวัฒนธรรม: ประสบการณ์จากประเทศ BIM (Brunei, Indonesia, Malaysia)en_US
dc.title.alternativeรายงานวิจัยฉบับสมบูรณ์โครงการ การพัฒนารูปแบบของการบูรณาการในการจัดการศึกษาระดับ มัธยมศึกษาในสังคมพหุวัฒนธรรม: ประสบการณ์จากประเทศ BIM (Brunei, Indonesia, Malaysia)en_US
dc.typeTechnical Reporten_US
dc.contributor.departmentFaculty of Humanities and Social Sciences (Eastern Languages)-
dc.contributor.departmentคณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ ภาควิชาภาษาตะวันออก-
dc.description.abstract-thศึกษาระบบและกระบวนการบูรณาการการจัดการศึกษาในเชิงพหุวัฒนธรรมของโรงเรียนระดับมัธยมศึกษาในสังกัดของรัฐบาลของประเทศมาเลเซีย อินโดนีเซีย และบรูไนดารุสซาลาม เพื่อเป็นแนวทางในการบูรณาการการศึกษาในสังคมพหุวัฒนธรรมของจังหวัดชายแดนภาคใต้en_US
Appears in Collections:412 Research
417 Research
427 Research

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.