Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอาฟีฟี ลาเต๊ะ-
dc.contributor.authorธิดารัตน์ จีรัง-
dc.date.accessioned2022-04-18T08:15:00Z-
dc.date.available2022-04-18T08:15:00Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17425-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(การวิจัยและประเมินผลการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectการจัดการเรียนรู้en_US
dc.titleปัจจัยที่เอื้อต่อความสำเร็จในการจัดกิจกรรม "ลดเวลาเรียน เพิ่มเวลารู้" ของโรงเรียนสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษา จังหวัดปัตตานีen_US
dc.title.alternativeFactors affecting the success of the successful of "moderate class, more knowledge" policy in schools under the Primary Education Service Area Office in Pattani Provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Measurement and Educational Research)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาประเมินผลและวิจัยทางการศึกษา-
Appears in Collections:276 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC1647.pdf2.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.