Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPanuwat Phakdee-Auksorn-
dc.contributor.authorLuis Carlos Torres Chavarria-
dc.date.accessioned2022-01-04T09:01:21Z-
dc.date.available2022-01-04T09:01:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17361-
dc.descriptionThesis (M.B.A. (Hospitality and Tourism Management))--Prince of Songkla University, 2016en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectStreet food Thailand Phuketen_US
dc.subjectStreet vendors Thailand Phuketen_US
dc.subjectRestaurants Social aspectsen_US
dc.subjectVisitors, Foreignen_US
dc.titleUnderstanding international tourists' attitude towards street food; a case study of Phuket, Thailanden_US
dc.title.alternativeปัจจัยแรงดึงดูดและแรงผลักดันที่มีอิทธิพลต่อการเดินทางมาตลาดชุมชนของนักท่องเที่ยวต่างชาติ กรณีศึกษาในจังหวัดภูเก็ตen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
418252.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons