Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชวลิต เกิดทิพย์-
dc.contributor.authorแวฮาซัน แวหะมะ-
dc.date.accessioned2021-12-15T08:46:10Z-
dc.date.available2021-12-15T08:46:10Z-
dc.date.issued2559-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17352-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ด.(การบริหารการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectสามจังหวัดชายแดนภาคใต้en_US
dc.subjectการศึกษาภควันตภาพen_US
dc.titleการพัฒนารูปแบบการนิเทศของอาจารย์นิเทศก์โดยใช้แนวคิดการศึกษาภควันตภาพสำหรับการฝึกประสบการณ์วิชาชีพครูในบริบทพื้นที่สามจังหวัดชายแดนใต้en_US
dc.title.alternativeSupervision development model of supervisors by Using Ubiquitous education for pre-service teachers' professional experiences in the Three Southern border provincesen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Educational Administration)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาบริหารการศึกษา-
Appears in Collections:260 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC1655.pdf4.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons