Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรวิกา วัฒนสุนทร-
dc.contributor.authorเมธัส เทพไพฑูรย์-
dc.date.accessioned2021-03-16T02:38:18Z-
dc.date.available2021-03-16T02:38:18Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13473-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วท.ม. (เทคโนโลยีสารสนเทศ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectเกมทางการศึกษาen_US
dc.subjectการออกแบบกราฟิกen_US
dc.titleการกำหนดกลุ่มและการหากราฟิกสไตล์ 3 มิติที่เหมาะสมสำหรับการเรียนรู้ด้วยเกมสำหรับเด็กอายุระหว่าง 6-12 ปีen_US
dc.title.alternativeClassification of 3D Graphic Styles and Their Optimization in Learning Games for Chidren between 6 and 12 years olden_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentCollege of Computing-
dc.contributor.departmentวิทยาลัยการคอมพิวเตอร์-
Appears in Collections:978 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
440080.pdf7.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons