Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรกมล วังอภิสิทธิ์-
dc.contributor.authorกันยารัตน์ ไชยบุญ-
dc.date.accessioned2021-03-08T08:51:33Z-
dc.date.available2021-03-08T08:51:33Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13399-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วศ.ม. (วิศวกรรมโยธา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectการเลือกวิธีการเดินทาง หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.subjectการเลือกเส้นทาง หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.titleผลของการใช้ที่ดินและปัจจัยส่วนบุคคลต่อการเกิดการเดินทางในเมืองหาดใหญ่en_US
dc.title.alternativeEffect of Land Use and Personal Characteristics on Trip Generation in Hat Yai Cityen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Engineering Civil Engineering-
dc.contributor.departmentคณะวิศวกรรมศาสตร์ ภาควิชาวิศวกรรมโยธา-
Appears in Collections:220 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
434941.pdf10.56 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons