Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIlian Assenov-
dc.contributor.authorRaj Shree-
dc.date.accessioned2021-02-17T06:17:40Z-
dc.date.available2021-02-17T06:17:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13363-
dc.descriptionThesis (M.B.A.,Hospitality and Tourism Management)--Prince of Songkla University, 2009en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectTourism Thailanden_US
dc.subjectTouristsen_US
dc.titleMarket potential of Indian tourists in Andaman cluster (Phuket, Krabi and Phang-Nga), Thailanden_US
dc.title.alternativeศักยภาพทางการตลาดสำหรับนักท่องเที่ยวชาวอินเดีนในพื้นที่ชายฝั่งอันดามัน ประเทศไทยen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
316607.pdf9.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons