Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13355
Title: Visual content for community based tourism online marketing communication : A case study of Ban Nateen, Krabi province, Thailand
Other Titles: การสื่อสารด้วยการใช้ภาพเล่าเรื่องสำหรับการตลาดการท่องเที่ยวชุมชนออนไลน์ : กรณีศึกษาการท่องเที่ยวชุมชน หมู่บ้านนาตีน จังหวัดกระบี่
Authors: Aphirom Promchanya
Thepthira Chaiinkham
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Business travel Communication systems Thailand Krabi;Communication in marketing Thailand Krabi
Issue Date: 2019
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2019
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13355
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435530.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons