Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorองุ่น สังขพงศ์-
dc.contributor.authorเจตภพ แซ่โง้ว-
dc.date.accessioned2020-12-07T09:44:30Z-
dc.date.available2020-12-07T09:44:30Z-
dc.date.issued2563-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13290-
dc.descriptionวิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต สาขาวิชาการจัดการอุตสาหกรรม, 2563en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectการลดระยะเวลาen_US
dc.subjectศูนย์บริการรถยนต์en_US
dc.subjectงานซ่อมรถยนต์en_US
dc.titleการลดระยะเวลาในการให้บริการของงานซ่อมรถยนต์ กรณีศึกษา ศูนย์บริการรถยนต์แห่งหนึ่งใน จ.สงขลาen_US
dc.title.alternativeReduction of Service Time for Car Service Center, A Case Study of a Car Service Center in Songkhlaen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Engineering (Industrial Engineering)-
dc.contributor.departmentคณะวิศวกรรมศาสตร์ ภาควิชาวิศวกรรมอุตสาหการ-
Appears in Collections:228 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jetpop Saengow.pdf6.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons