Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNisakorn Charumanee-
dc.contributor.authorMuneeroh Deemae-
dc.date.accessioned2020-04-30T09:27:42Z-
dc.date.available2020-04-30T09:27:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12854-
dc.descriptionThesis (M.A. (Teaching English as an International Language))--Prince of Songkla University, 2016en_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Readingen_US
dc.subjectReading comprehensionen_US
dc.subjectEnglish language Vocobulary Study and teachingen_US
dc.titleThe Effects of Using Concept Maps on Reading Comprehension, Vocabulary Development, and English Reading Attitude of Grade 6 Studentsen_US
dc.title.alternativeผลของการใช้ผังมโนทัศน์ต่อความสามารถในการอ่านภาษาอังกฤษเพื่อความเข้าใจ การพัฒนาคำศัพท์ และทัศนคติต่อการอ่านภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6en_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417946.pdf3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.