Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPornpisanu Promsivapallop-
dc.contributor.authorFarida Dwi Hardjanti-
dc.date.accessioned2020-04-21T04:02:03Z-
dc.date.available2020-04-21T04:02:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12821-
dc.descriptionThesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2018en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEthnic restaurants Indonesiaen_US
dc.subjectRestaurant management Indonesiaen_US
dc.titleFactors influencing perceived value and behavioral intentions of ethnic restaurant : A study of Indonesian restaurantsen_US
dc.title.alternativeปัจจัยอิทธิพลต่อความรู้สึกคุ้มค้าเงินและแนวโน้มพฤติกรรมการบริโภคของลูกค้าภัตตาคารอาหารพื้นเมือง : การศึกษาภัตตาคารอาหารพื้นเมืองอินโดนีเซียen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
432275.pdf898.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.