Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐพงศ์ ทองเทพ-
dc.contributor.authorทิพย์อรุณ เขี้ยวแก้ว-
dc.date.accessioned2020-04-20T08:11:31Z-
dc.date.available2020-04-20T08:11:31Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12807-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วท.ม. (เทคโนโลยีสารสนเทศ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการสื่อสารด้วยระบบดิจิทัลen_US
dc.subjectภาษากับอินเทอร์เน็ตen_US
dc.subjectการสื่อสารทางธุรกิจen_US
dc.titleการแนะนำการตอบกลับที่สุภาพต่อความคิดเห็นของลูกค้าสำหรับข้อความภาษาไทยen_US
dc.title.alternativePolite response to customer feedback suggestion for Thai textsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentCollege of Computing-
Appears in Collections:976 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
432189.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.