Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12807
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณัฐพงศ์ ทองเทพ | - |
dc.contributor.author | ทิพย์อรุณ เขี้ยวแก้ว | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-20T08:11:31Z | - |
dc.date.available | 2020-04-20T08:11:31Z | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12807 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (วท.ม. (เทคโนโลยีสารสนเทศ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การสื่อสารด้วยระบบดิจิทัล | en_US |
dc.subject | ภาษากับอินเทอร์เน็ต | en_US |
dc.subject | การสื่อสารทางธุรกิจ | en_US |
dc.title | การแนะนำการตอบกลับที่สุภาพต่อความคิดเห็นของลูกค้าสำหรับข้อความภาษาไทย | en_US |
dc.title.alternative | Polite response to customer feedback suggestion for Thai texts | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | College of Computing | - |
Appears in Collections: | 976 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
432189.pdf | 2.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.