Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12599
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | จุไรรัตน์ พุทธรักษ์ | - |
dc.contributor.author | พิงคุณ สุขลิ้ม | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-11T09:09:51Z | - |
dc.date.available | 2020-02-11T09:09:51Z | - |
dc.date.issued | 2562 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12599 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.title | การศึกษาเปรียบเทียบการรับรู้ความเสี่ยงที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าออนไลน์ ระหว่าง Social Commerce และ E - Marketplace | en_US |
dc.title.alternative | A Comparative Study of Risk Perception Affecting Online shopping Behavior Between Social Commerce and E - Marketplace | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Commerce and Management | - |
dc.contributor.department | คณะพาณิชยศาสตร์และการจัดการ | - |
Appears in Collections: | 942 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
435272.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.