Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12446
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นิสากร จารุมณี | - |
dc.contributor.author | ยาวารี สะอีดี | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-26T03:30:11Z | - |
dc.date.available | 2019-11-26T03:30:11Z | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12446 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ ไวยากรณ์ | en_US |
dc.subject | ระบบการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบครูเป็นศูนย์กลางและแบบเพื่อนสอนเพื่อนในการพัฒนาความรู้ด้านไวยากรณ์ภาษาอังกฤษ | en_US |
dc.title.alternative | Comparisons of teacher-fronted instruction and peer teaching in developing english grammar knowledge | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426739.pdf | 7.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.