Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorนิสากร จารุมณี-
dc.contributor.authorยาวารี สะอีดี-
dc.date.accessioned2019-11-26T03:30:11Z-
dc.date.available2019-11-26T03:30:11Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12446-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ ไวยากรณ์en_US
dc.subjectระบบการเรียนการสอนen_US
dc.titleการเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบครูเป็นศูนย์กลางและแบบเพื่อนสอนเพื่อนในการพัฒนาความรู้ด้านไวยากรณ์ภาษาอังกฤษen_US
dc.title.alternativeComparisons of teacher-fronted instruction and peer teaching in developing english grammar knowledgeen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426739.pdf7.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.