Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorThanyapa Palanukulwong-
dc.contributor.authorSarina Kalong-
dc.date.accessioned2019-11-25T06:41:52Z-
dc.date.available2019-11-25T06:41:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12423-
dc.descriptionThesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2018en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Writing Study and teachingen_US
dc.subjectEnglish language Writing Ability testingen_US
dc.titleThe effect of teacher and peer feedback on english writing developmenten_US
dc.title.alternativeผลของการให้ข้อมูลย้อนกลับโดยครูและโดยเพื่อนต่อการพัฒนาการเขียนภาษาอังกฤษen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426815.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.