Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12286
Title: Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in Phuket
Other Titles: การประยุกต์ใช้กลยุทธ์เพื่อสนับสนุนคุณภาพการบริการในโรงแรมและรีสอร์ทประเภทที่มีเครือข่าย และไม่มีเครือข่ายในจังหวัดภูเก็ต
Authors: Prateep Wetprasit
Supphakan Wattanasantikul
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Hotels Quality control Thailand Phuket (Province)
Hotel management Thailand Phuket (Province)
Issue Date: 2018
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2018
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12286
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426679.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.