Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอรวรรณ หนูแก้ว-
dc.contributor.authorติชิลา แสงแก้ว-
dc.date.accessioned2019-03-06T07:49:11Z-
dc.date.available2019-03-06T07:49:11Z-
dc.date.issued2559-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12000-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (พย.ม. (การพยาบาลจิตเวชและสุขภาพจิต))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.subjectความก้าวร้าวในเด็กth_TH
dc.subjectเด็กสมาธิสั้นth_TH
dc.subjectการแสดงออก (จิตวิทยา)th_TH
dc.titleผลของโปรแกรมการจัดการพฤติกรรมตามแนวคิดทฤษฎีการเรียนรู้ทางสังคมต่อพฤติกรรมก้าวร้าวของเด็กชายสมาธิสั้นth_TH
dc.title.alternativeEffect of behavior management program based on social learning theory on aggressive behavior of boys with attention deficit hyperactivity disorderth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Nursing (Psychiatric Nursing)-
dc.contributor.departmentคณะพยาบาลศาสตร์ ภาควิชาการพยาบาลจิตเวช-
Appears in Collections:647 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
414189.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.