Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11541
Title: The Impact of Social Media on Customer Decision Making in the Tourist-Targeted real estate industry of Phuket / Yuwarat Boonyothayarn
Other Titles: อิทธิพลของโซเซียลมีเดียต่อการตัดสินใจของลูกค้าในอสังหาริมทรัพย์ในแง่ของธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ที่เน้นรองรับนักท่องเที่ยวของจังหวัดภูเก็ต
Authors: Ilian Assenov
Yuwarat Boonyothayarn
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Real estate business Thailand Phuket
Issue Date: 2559
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A. (Hospitality and Tourism Management))--Prince of Songkla University, 2016
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11541
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
418150.pdf3.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.