Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสังข์ทอง, เอกรินทร์-
dc.contributor.authorชูกำเนิด, วรลักษณ์-
dc.date.accessioned2017-10-19T04:23:55Z-
dc.date.available2017-10-19T04:23:55Z-
dc.date.issued2557-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11099-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ด.(การบริหารการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีth_TH
dc.subjectวิชาชีพครูth_TH
dc.subjectLearningth_TH
dc.titleรูปแบบชุมชนการเรียนรู้ทางวิชาชีพครูสู่การเรียนรู้ในศตวรรษที่ 21 บริบทโรงเรียนในประเทศไทยth_TH
dc.title.alternativeA Model of Professional Learning Communities of Teachers toward 21 st Century Learning of schools in Thailand.th_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Educational Administration)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาบริหารการศึกษา-
Appears in Collections:260 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC1365.pdf6.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.