Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย-
dc.contributor.authorนูรีฮาน สาและ-
dc.date.accessioned2016-12-07T08:32:19Z-
dc.date.available2016-12-07T08:32:19Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10529-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (ธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.subjectอาหารฮาลาล ไทย (ภาคใต้)th_TH
dc.subjectอาหารฮาลาล นราธิวาสth_TH
dc.subjectวิจัยการตลาด นราธิวาสth_TH
dc.titleกลยุทธ์การพัฒนาการตลาดผลิตภัณฑ์อาหารฮาลาลของวิสาหกิจชุมชนในจังหวัดนราธิวาสth_TH
dc.title.alternativeMarketing strategies for halal food products of the community enterprises in Narathiwat Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Economics (Economics)-
dc.contributor.departmentคณะเศรษฐศาสตร์-
Appears in Collections:878 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404504.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.