Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสงวน ลือเกียรติบัณฑิต-
dc.contributor.authorกฤษฎา วิทยารัฐ-
dc.date.accessioned2016-11-30T06:57:38Z-
dc.date.available2016-11-30T06:57:38Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10466-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ภ.ม. (เภสัชศาสตร์สังคมและการบริหาร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.subjectโฆษณา ผลิตภัณฑ์สุขภาพth_TH
dc.subjectผลิตภัณฑ์สุขภาพth_TH
dc.subjectโฆษณาทางวิทยุth_TH
dc.titleกระบวนการโฆษณาผลิตภัณฑ์สุขภาพของผู้ประกอบการวิทยุท้องถิ่น : มุมมองเชิงคุณภาพth_TH
dc.title.alternativeProcess of health product advertising among the operators of local radios : a qualitative approachth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Pharmaceutical Sciences (Pharmacy Administration)-
dc.contributor.departmentคณะเภสัชศาสตร์ ภาควิชาบริหารเภสัชกิจ-
Appears in Collections:575 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404602.pdf2.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.