Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTatiyaporn Jarumaneerat-
dc.contributor.authorYupaporn Swangpunt-
dc.date.accessioned2015-04-29T03:15:04Z-
dc.date.available2015-04-29T03:15:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9714-
dc.descriptionThesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2014en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectHospitality industry Marketingen_US
dc.subjectCongresses and conventionsen_US
dc.titleCrisis management in meeting and incentive industry : a case study in Phuketen_US
dc.title.alternativeการบริหารจัดการภาวะวิกฤตในอุตสาหกรรมการจัดการประชุมและการท่องเที่ยวเพื่อเป็นรางวัล : กรณีศึกษาในจังหวัดภูเก็ตen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
391452.pdf972.2 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons