Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKemtong Sinwongsuwat-
dc.contributor.authorArdae Makeh-
dc.date.accessioned2014-11-26T10:34:42Z-
dc.date.available2014-11-26T10:34:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9585-
dc.descriptionThesis (M.A.TEIL., (Teaching English as an International Language))--Prince of Songkla University, 2013en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Study and teaching Foreign speakersen_US
dc.subjectEnglish language Study and teaching (Elementary) Thailand Songkhlaen_US
dc.titleUsing scripted role-play to improve oral english performance : a study of grade six students at Chariyathamsuksa Foundation School, Songkhlaen_US
dc.title.alternativeการใช้กิจกรรมบทบาทสมมติแบบมีบทพูดในการพัฒนาด้านการพูดภาษาอังกฤษ : กรณีศึกษานักเรียนระดับชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนจริยธรรมศึกษามูลนิธิ สงขลาen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
381690.pdf2.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons