Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKemtong Sinwongsuwat-
dc.contributor.authorRatchawan Ussama-
dc.date.accessioned2014-09-12T09:37:11Z-
dc.date.available2014-09-12T09:37:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9445-
dc.descriptionThesis (M.A.TEIL., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2013en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Conversation and phrase booksen_US
dc.titleConversation proficiency assessment : a comparative study of two-party peer interaction and interview interaction implemented with Thai EFL learnersen_US
dc.title.alternativeการประเมินความสามารถทักษะการสนทนา : การศึกษาเปรียบเทียบการประเมินแบบสนทนากับเพื่อนและแบบสัมภาษณ์ของนักเรียนไทยที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
374025.pdf455.17 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons