Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrachamon Aksornjarung-
dc.contributor.authorTawan Rattanaprasert-
dc.date.accessioned2014-09-11T04:06:43Z-
dc.date.available2014-09-11T04:06:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9433-
dc.descriptionThesis (M.A.TEIL., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2012en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Grammar Study and teachingen_US
dc.subjectMedical studentsen_US
dc.titleLearner's knowledge of grammar and vocabulary in relation to pragmatic competence : a case of 1st year medical studentsen_US
dc.title.alternativeความสัมพันธ์ระหว่างความรู้ของผู้เรียนด้านไวยากรณ์และคำศัพท์กับความสามารถด้านวจนปฏิบัติศาสตร์ : กรณีศึกษานักศึกษาแพทย์ ชั้นปีที่ 1en_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
356216.pdf483.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons