Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9417
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอยุทธ์ นิสสกา-
dc.contributor.authorวันทนีย์ ยะหวา-
dc.date.accessioned2014-09-10T03:35:32Z-
dc.date.available2014-09-10T03:35:32Z-
dc.date.issued2553-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9417-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2553en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectยางพารา การตลาด สะเดา (สงขลา)en_US
dc.subjectชาวสวนยาง ภาวะเศรษฐกิจ สะเดา (สงขลา)en_US
dc.titleปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับการตัดสินใจขายผลผลิตยางพารารูปแบบต่าง ๆ ของเกษตรกรในอำเภอสะเดา จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeFactors relating farmers, decision on selling rubber products in different Forms in Sadao district, Songkhla provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Economics (Economics)-
dc.contributor.departmentคณะเศรษฐศาสตร์-
Appears in Collections:878 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
337749.pdf627.5 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons