Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMonta Chatupote-
dc.contributor.authorNakamol Nudee-
dc.date.accessioned2013-07-15T09:11:34Z-
dc.date.available2013-07-15T09:11:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8874-
dc.descriptionThesis (M.A.TEIL., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2011en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla University Faculty of Liberal Arts (Teaching English as an International Language)en_US
dc.subjectEnglish language Writing Study and teaching (Secondary) Thailanden_US
dc.subjectEffective teachingen_US
dc.titleEffects of cooperative learning on writing ability of Thai secondary school studentsen_US
dc.title.alternativeผลการใช้วิธีการเรียนแบบร่วมมือต่อความสามารถทางการเขียนภาษาอังกฤษของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
346409.pdf603.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.