Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวราภรณ์ ศรีเพ็ชรพันธุ์-
dc.contributor.authorแวอารีนา แวหะยี-
dc.date.accessioned2013-01-30T08:50:31Z-
dc.date.available2013-01-30T08:50:31Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8646-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ คำกริยาen_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ คำและวลีen_US
dc.subjectอุปลักษณ์en_US
dc.titleประสิทธิผลของวิธีการสอนแบบอุปลักษณ์เชิงมโนทัศน์ต่อการเรียนรู้ความหมายของกริยาวลีen_US
dc.title.alternativeEffectiveness of conceptual metaphor technique in teaching phrasal verbsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
361224.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons