Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเจริญยุทธ เดชวายุกูล-
dc.contributor.authorเพทาย รัตนดิลก ณ ภูเก็ต-
dc.date.accessioned2012-12-06T06:55:00Z-
dc.date.available2012-12-06T06:55:00Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8548-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วศ.ม. (วิศวกรรมเครื่องกล))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectรถยนต์ ล้อen_US
dc.subjectรถยนต์ ยางen_US
dc.subjectแรงเสียดทานen_US
dc.titleการลดการต้านทานการหมุนกลิ้งของล้อยางตันด้วยการปรับสัดส่วนหน้าตัดยางชั้นนอกและชั้นในen_US
dc.title.alternativeDecreasing rolling resistance of solid tire by variation of inner and outer sectionsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Engineering Mechanical Engineering-
dc.contributor.departmentคณะวิศวกรรมศาสตร์ ภาควิชาวิศวกรรมเครื่องกล-
Appears in Collections:215 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
355881.pdf10.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.