Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐวิทย์, พจนตันติ-
dc.contributor.authorรอฮานิง, เจ๊ะดอเล๊าะ-
dc.date.accessioned2012-11-27T07:46:38Z-
dc.date.available2012-11-27T07:46:38Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8502-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการศึกษาen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectพหุวัฒนธรรมen_US
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้แบบสืบเสาะหาความรู้ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ และเจตคติต่อวิทยาศาสตร์ของนักเรียนในสังคมพหุวัฒนธรรมen_US
dc.title.alternativeEffects of Inquiry-Based Learning on Science Achievement, Science Process Skills and Attitude Towards Science of Student in Multicultural Societyen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Education)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา-
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover168.82 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts161.84 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgements125.03 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents219.13 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1268.46 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2843.51 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3322.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4575.65 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5341.49 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences269.96 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix1.54 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae136.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.