Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8487
Title: ผลการจัดการเรียนรู้วิทยาศาสตร์ตามแนวทฤษฎีสรรคนิยมที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน ความสามารถในการคิดวิจารณญาณ และความพึงพอใจต่อการจัดการเรียนรู้ของนักเรียนในสังคมพหุวัฒนธรรม
Other Titles: Effects of the Instruction Using Constructivist Theory on Learning Achievement, Critical Thinking Abilities and Satisfaction Towards the Instruction of Students in Multicultural Society
Authors: กีฟละห์, มาโซ
Faculty of Education (Education)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา
Keywords: การจัดการศึกษา;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;พหุวัฒนธรรม
Issue Date: 2555
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8487
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover203.92 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts288.91 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements102.33 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents300.91 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1301.91 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter21.02 MBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3462 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4520.16 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5508.24 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences420.45 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix7.09 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae156.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.