Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8282
Title: ผลของการเรียนด้วยบทเรียนแบบผสมผสานที่พัฒนาตามแนวคิดการเรียนรู้แบบร่วมมือที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 ในจังหวัดยะลา
Other Titles: Effects of blended learning developed based on cooperative learning approach on mathematics achievement of mathayomsuksa 5 students in Yala province
Authors: วิชัย, นภาพงศ์
สุไลมาน, ยะโกะ
Faculty of Education (Educational Technology)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาเทคโนโลยีการศึกษา
Keywords: การจัดการเรียนการสอน;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;ยะลา;ไทย (จังหวัดชายแดนภาคใต้)
Issue Date: 2554
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8282
Appears in Collections:263 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover1.13 MBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstract153.46 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgement125.72 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents168.44 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1211.26 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2732.14 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3341.55 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4176.06 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5182.78 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences184.53 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix2.68 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae132.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.