Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8239
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ฐิติมดี อาพัทธนานนท์ | - |
dc.contributor.author | รสจณา สะแลแม | - |
dc.date.accessioned | 2012-06-14T07:49:15Z | - |
dc.date.available | 2012-06-14T07:49:15Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8239 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ปฐมวัย | en_US |
dc.subject | ชุมชน | en_US |
dc.subject | สงขลา | en_US |
dc.title | การเสริมสร้างการมีส่วนร่วมของผู้ปกครองและชุมชนในการเตรียมความพร้อมแก่เด็กปฐมวัยด้านอารมณ์ จิตใจ และสังคม : กรณีศึกษาบ้านลำเปา ตำบลลำไพล อำเภอเทพา จังหวัดสงขลา | en_US |
dc.title.alternative | Promotion of Parents and Community Involvement in Emotion and Social Readiness Preparation for Kindergarten Children : A Case Study of Ban lampoa, Tambon lamphlai, Amphoe tepa, Changwat songkhla | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Education) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา | - |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 322.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | Abstracts | 191.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 159.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 815.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 233.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 430 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 275.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
References.pdf | References | 202.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix.pdf | Appendix | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 149.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.