Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorคณิตา นิจจรัลกุล-
dc.contributor.authorฉัตรชนก แสงขาว-
dc.date.accessioned2012-06-14T07:00:34Z-
dc.date.available2012-06-14T07:00:34Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8236-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(การออกแบบระบบการเรียนการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการเรียนการสอนen_US
dc.titleผลของการเรียนรู้แบบ Tribe ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5en_US
dc.title.alternativeEffects of Tribe Learning Toward Reading Comprehension of Pratomsuksa Five Studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Educational Technology)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาเทคโนโลยีการศึกษา-
Appears in Collections:263 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover201.23 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstracts189.81 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgement154.68 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents184.28 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1267.41 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2521.25 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3325.47 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4189.11 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5232.63 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences241.16 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix713.44 kBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae171.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.