Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8236
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | คณิตา นิจจรัลกุล | - |
dc.contributor.author | ฉัตรชนก แสงขาว | - |
dc.date.accessioned | 2012-06-14T07:00:34Z | - |
dc.date.available | 2012-06-14T07:00:34Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8236 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(การออกแบบระบบการเรียนการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การจัดการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | ผลของการเรียนรู้แบบ Tribe ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Tribe Learning Toward Reading Comprehension of Pratomsuksa Five Students | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Educational Technology) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาเทคโนโลยีการศึกษา | - |
Appears in Collections: | 263 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 201.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | Abstracts | 189.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgements.pdf | Acknowledgement | 154.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 184.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 267.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 521.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 325.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 189.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter5.pdf | Chapter5 | 232.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
References.pdf | References | 241.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix.pdf | Appendix | 713.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 171.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.