Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา, ธรรมาภรณ์-
dc.contributor.authorชูเกียรติ, โดรอนิง-
dc.date.accessioned2012-02-29T03:31:11Z-
dc.date.available2012-02-29T03:31:11Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8059-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (ศษ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectจิตวิทยาการศึกษาen_US
dc.subjectวิธีการสอนen_US
dc.titleผลของวิธีการสอนแบบสตอรี่ไลน์ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาสุขศึกษาและแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4en_US
dc.title.alternativeEffects of Storyline Teaching Method on Health Studies Achievement and Achievement Motivation of Prathomsuksa Four Studentsen_US
dc.typeOtheren_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Psychology and Counseling)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว-
Appears in Collections:286 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover244.67 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts219.11 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgement190.87 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents287.69 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1792.52 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2487.87 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3265.98 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4324.1 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences262.92 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix835.34 kBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae208.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.