Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7895
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพรชัย ลิขิตธรรมโรจน์-
dc.contributor.authorมณฑา สำเภาเมฆ-
dc.date.accessioned2012-02-05T09:28:07Z-
dc.date.available2012-02-05T09:28:07Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7895-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (รป.ม. (รัฐประศาสนศาสตร์)) มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectสำนักงานธนารักษ์ (ตรัง) บริการชุมชนen_US
dc.subjectคุณภาพบริการ ไทย ตรังen_US
dc.titleคุณภาพการให้บริการของสำนักงานธนารักษ์พื้นที่ตรังen_US
dc.title.alternativeService quality of the regional Treasury Office, Trangen_US
dc.typeMinor Thesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Public Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์-
Appears in Collections:465 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monta Samphaomek.pdf599.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.