Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7795
Title: | An investigation of service quality at Phuket international airport : an assessment from the passenger's viewpoint |
Other Titles: | การศึกษาคุณภาพการให้บริการของท่าอากาศยานนานานชาติภูเก็ต : การประเมินทัศนคติของผู้โดยสาร |
Authors: | Aree Tirasattayapitak Marlin Wannasatit Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Airports Management;Customer service Quality control |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Minor thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management)--Prince of Songkla University, 2011 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7795 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Marlin.pdf | 1.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License