Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7795
Title: An investigation of service quality at Phuket international airport : an assessment from the passenger's viewpoint
Other Titles: การศึกษาคุณภาพการให้บริการของท่าอากาศยานนานานชาติภูเก็ต : การประเมินทัศนคติของผู้โดยสาร
Authors: Aree Tirasattayapitak
Marlin Wannasatit
Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Airports Management;Customer service Quality control
Issue Date: 2011
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Minor thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management)--Prince of Songkla University, 2011
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7795
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marlin.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons