Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7004
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณัฐวิทย์, พจนตันติ | - |
dc.contributor.author | รุสราญ, อะหลี | - |
dc.date.accessioned | 2011-01-31T02:37:04Z | - |
dc.date.available | 2011-01-31T02:37:04Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7004 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(วิทยาศาสตร์ศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2553 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ศึกษา | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการคิดขั้นสูงในวิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียน ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ในจังหวัดสงขลา | en_US |
dc.title.alternative | Factors influencing higher order thinking in science of mathayomsuksa 3 students in songkla province | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Education) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา | - |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 119.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | Abstract | 134.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgement.pdf | Acknowledgement | 107.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 150.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 182.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 837.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 251.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 244.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter5.pdf | Chapter5 | 286.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Reference.pdf | References | 317.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix.pdf | Appendix | 675.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 104.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.