Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6716
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณรัณ ศรีวิหะ | en_US |
dc.contributor.author | อัญชลี หนูรักษ์ | en_US |
dc.date | 2546 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:28Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:28Z | - |
dc.date.issued | 2546 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6716 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การวัดผลและวิจัยการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยมศึกษา ปัตตานี | en_US |
dc.title | องค์ประกอบในการพยากรณ์ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 สังกัดสำนักงานสามัญศึกษาจังหวัดปัตตานี | en_US |
dc.title.alternative | Predicting Factors of Learning Achievement in Science ofMathayomsuksa Three Students in Changwat Pattani | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การวัดผลและวิจัยการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 72.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 112.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 63.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 71.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 185.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 180.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 215.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 230.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 111.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 168.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 40.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 91.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.