Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6679
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประภัสสร กระมุท | en_US |
dc.contributor.author | คอดีเยาะ สอเฮาะ | en_US |
dc.date | 2537 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:01Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:01Z | - |
dc.date.issued | 2537 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6679 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การอ่านขั้นประถมศึกษา | en_US |
dc.subject | นักเรียนมุสลิม ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.title | ผลของกลวิธีอ่านที่มีผลต่อความเข้าใจเรื่องของนักเรียนไทยมุสลิมที่มีระดับความสามารถในการอ่านเข้าใจเรื่องต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Reading Strategies on Reading Comprehension of Thai Muslim Students with Different Levels of Reading Comprehension Ability | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 8.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 201.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 29.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 35.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 276.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 138.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 247.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 767.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_94-131_.pdf | 380.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_132-166_.pdf | 392.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 17.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 69.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.