Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6668
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | เคลื่อม บุษย์แก้ว | en_US |
dc.contributor.author | ชำนาญ สุขศาล | en_US |
dc.date | 2531 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:53Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:53Z | - |
dc.date.issued | 2531 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6668 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ การสอน วิจัย | en_US |
dc.title | อิทธิพลของวิธีสอนและวิธีการเสริมแรงที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์ วิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนที่มีเจตคติต่อวิชาคณิตศาสตร์ต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | The Influences of Instructional Methods and Reinforcement Methods on Mathematical Concept Learning of Students with Different Attitudes toward Mathematics | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 133.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 28.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 100.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 420.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 448.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 400.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 684.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_97-123_.pdf | 264.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_151-177_.pdf | 202.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_124-150_.pdf | 363.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 22.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 93.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.