Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6667
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไสว เลี่ยมแก้ว | en_US |
dc.contributor.author | รื่น มีสุข | en_US |
dc.date | 2530 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:53Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:53Z | - |
dc.date.issued | 2530 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6667 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย คำศัพท์ | en_US |
dc.subject | การอ่านขั้นประถมศึกษา | en_US |
dc.title | อิทธิพลของคำประสมสระและการมีตัวสะกดที่มีต่อการเรียนรู้ การอ่านคำของนักเรียนที่พูดภาษาแม่ต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | INFLUENCES OF THE OPENED AND CLOSED SYLLABLE WORDS ON LEARNING TO READ WORDS OF THE DIFFERENT MOTHER TONGUE STUDENTS | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 34.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 175.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 149.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 198.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3_59-85_.pdf | 311.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3_31-58_.pdf | 382 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 246.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 366.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 420.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 15.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 79.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.