Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6663
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อัจฉรา ธรรมาภรณ์ | en_US |
dc.contributor.author | มลิวัลย์ สมศักดิ์ | en_US |
dc.date | 2533 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:50Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:50Z | - |
dc.date.issued | 2533 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6663 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | กลุ่มสร้างเสริมประสบการณ์ชีวิต การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.title | ผลของบทเรียนต่างประเภทและการให้ข้อมูลย้อนกลับที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางก ารเรียนกลุ่มสร้างเสริมประสบการณ์ชีวิต | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Different Materials and Informative Feedbacks on Learning Achievement of Life Experience | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 16.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 205.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 24.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 55.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 354.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 212.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 257.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 670.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_88-106_.pdf | 352.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_140-172_.pdf | 526.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_107-139_.pdf | 570.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 19.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 80.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.