Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6660
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประภัสสร กระมุท | en_US |
dc.contributor.author | เบญจา ไชยภักดี | en_US |
dc.date | 2536 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:49Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:49Z | - |
dc.date.issued | 2536 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6660 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.subject | การวัดผลทางการศึกษา | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างองค์ประกอบทางจิตวิทยาของครูกับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของ นร./ | en_US |
dc.title.alternative | Relationships between Psychological Components of Teachers and Learning Achievement of Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Symbol.pdf | 18.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 266.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 27.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 41.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 243.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 134.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 93.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_34-64_.pdf | 636.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_1-33_.pdf | 679.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_145-179_.pdf | 426.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_110-144_.pdf | 451.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 19.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.