Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6658
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วัน เดชพิชัย | en_US |
dc.contributor.author | วัชราภรณ์ เพชรรัตน์ | en_US |
dc.date | 2532 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:47Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:47Z | - |
dc.date.issued | 2532 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6658 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | อ่านขั้นประถมศึกษา | en_US |
dc.subject | การอ่าน วิจัย | en_US |
dc.title | ผลของการฝึกทักษะการอ่านต่างวิธีและขนาดของกลุ่มที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน และความสนใจในการเข้าร่วมกิจกรรมการเรียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Different Reading Drills and Group Sizes on Prathom-Four Students' Reading Comprehension and Classroom Interest | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 14.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 238.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 41.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 84.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 332.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 359.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 373.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 719.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_88-133_.pdf | 774.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_134-187_.pdf | 796.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 25.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 109.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.