Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวัน เดชพิชัยen_US
dc.contributor.authorวัชราภรณ์ เพชรรัตน์en_US
dc.date2532en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:47Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:47Z-
dc.date.issued2532en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6658-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectอ่านขั้นประถมศึกษาen_US
dc.subjectการอ่าน วิจัยen_US
dc.titleผลของการฝึกทักษะการอ่านต่างวิธีและขนาดของกลุ่มที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน และความสนใจในการเข้าร่วมกิจกรรมการเรียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4en_US
dc.title.alternativeEffects of Different Reading Drills and Group Sizes on Prathom-Four Students' Reading Comprehension and Classroom Interesten_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf14.83 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf238.77 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf41.33 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf84.17 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf332.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf359.89 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf373.76 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf719.26 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_88-133_.pdf774.97 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_134-187_.pdf796.07 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf25.26 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf109.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.