Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6656
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อัจฉรา ธรรมาภรณ์ | en_US |
dc.contributor.author | ราศี มุสิเกต | en_US |
dc.date | 2532 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:46Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:46Z | - |
dc.date.issued | 2532 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6656 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การศึกษาและการสอน วิจัย | en_US |
dc.subject | กลุ่มสร้างเสริมประสบการณ์ชีวิต การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.title | ผลของการใช้บทเรียนต่างชนิดต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน กลุ่มสร้างเสริมประสบการณ์ชีวิตของนักเรียนที่มีระดับความสามารถทางภาษาต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Different Types of Text on Learning Achievement of Life Experience of Students with Different Levels of Verbal Ability | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 15.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 157.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 26.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 72.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 260.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 246.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 282.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 630.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_84-147_.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_148-199_.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 21.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 76.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.