Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6647
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อัจฉรา ธรรมาภรณ์ | en_US |
dc.contributor.author | เพ็ญศรี ทองเพชร | en_US |
dc.date | 2536 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:40Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:40Z | - |
dc.date.issued | 2536 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6647 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การอ่าน | en_US |
dc.subject | การอ่านขั้นประถมศึกษา | en_US |
dc.title | ผลของกลวิธีการอ่านตามแนวจิตวิทยาความคิดนิยมและช่วงเวลาในการอ่านที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านของนักเรียนไทยมุสลิม | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Reading Strategies Based on Cognitive Psychology and Times Allocation on Reading Comprehension of Thai-Muslim Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 13.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 199.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 29.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 44.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 352 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 160.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 383.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 349.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_171-208_.pdf | 537.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_131-170_.pdf | 550.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 27.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 86.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.