Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6616
Title: ผลของการเรียนแบบร่วมมือแบบแบ่งกลุ่มสัมฤทธิ์และชนิดของการเสริมแรง ที่มีต่อแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: Effects of Cooperative Learning: STAD and Types of Reinforcement on Achievement Motivation and English Achievement in Prathomsuksa Six Students
Authors: อริยา คูหา
ชนากานต์ เลิศพยัคฆรัตน์
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: จิตวิทยาการศึกษา;การเสริมแรง (จิตวิทยา);ทฤษฎีการเสริมแรงที่แตกต่าง;แรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;พฤติกรรมการเรียน;ภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
Issue Date: 2545
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6616
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf5.57 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf256 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf25.04 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf46.06 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf347.38 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf191.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf434.89 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_27-52_.pdf715.86 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_1-26_.pdf816.22 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf386.43 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf20.91 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf65.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.